2013. január 14., hétfő

Végre ismét eszik kölest a lány:-)! Most úgy, hogy édesen készítettem, növényi tejszínhabbal, őrölt mandulával, banánkarikákkal. Tudjátok, a köles az egyetlen lúgosító gabonaféle és egyben a legtöbb esszenciális aminosavat is ez tartalmazza, úgyhogy "fehérjebomba":-)

Továbbra is a sós ízek kedvelője inkább Bogi. Újból készítettem töltött paprikát de most paprika nélkül, a sütőben átsütöttem egy kicsit a "tölteléket", azt a bizonyos barna rizses, diós-hagymás-fűszeres kedvencét a kicsi lánynak (decemberi bejegyzés), persze paradicsommártással.

Kedvenc még az alma-birsalma mártás kukoricatejes-keményítős habarással és burgonyapürével, ha ezt kap, "kezet csókol" a drága:-)

Ma pedig másodszor a blogtörténetben rakott zöldbabos étel készítettem füstölt tofuból készült kőrözöttel.
(2 bögre barna rizs, 1 kg zöldbab fűszerekkel megfőzve (majoranna, vegeta, só, kömény), 1 kocka tofu, a natur is jó, de nem az volt itthon, hagyományosan kőrözöttnek elkészítve (hagyma, pirospaprika, só, kömény, víz a turmixoláshoz, kevés kókuzszsír), ezeket rétegeztem kétszer. Képet hamarosan teszek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése