2012. április 19., csütörtök

Vasban és kalciumban gazdag csicseriborsós ragut ebédeltünk ma. Boginak is ízlett:-)
Így készült: 400 g csicseriborsót éjszakára beáztattam, majd reggel egy órán át főztem babérleveles, majorannás, sós, köménymagos vízben. Egy nagy fej vöröshagymát, 4-5 gerezd fokhagymát kókuszzsíron megpirítottam, 3 szál sárgarépát tettem rá felkockázva és 6 db kisebb burgonyát, sóztam főztem. Majd amint megfőtt a zöldség, összeöntöttem a csicseriborsóval (leöntve a főzőlevet) és egy üveg (360 g) paradicsompürét tettem hozzá, bazsalikommal, oregánóval, barna cukorral ízesítettem és összefőztem pár perc alatt.
Az elmaradhatatlan barna rizzsel ettük (Riceland, előgőzölt, 20 percet főzöm 3x-os vízben, majd fedő alatt levéve a lapról puhul meg teljesen).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése