2012. július 10., kedd

Hűha, jól eltűntünk:-) Mosonmagyaróváron nyaraltunk rokonaiknál, csoda jó időnk volt és egy kevésbé csoda jó vírusunk, ami minket meghánytatott, Bogi pelusait pedig telerakta:-(
Minden esetre vidáman értünk haza:-)
Még utazás előtt készült ez-az, ami lemaradt, most pótolom:
Parázs burgonyából készítettem tepsiben sült krumplit, így: a tepsit vékonyan kikentem olivaolajjal, a félbevágott burgonyaszemeket szépen elrendeztem benne:-), kevés olajat még öntöttem rá, megsóztam és betettem a sütőbe 35-40 percre sülni. Félidőnél megszórtam most épp kakukkfűvel, vöröshagymával és fokhagymával. Bogi ezt nem eszi, így neki sós vízben főztem meg a burgonyát, majd kukoricatejpor tettem hozzá és villával szétnyomkodtam, pürének szívesen megette.
Hozzá vörösbab saláta volt délben, este pedig tökfasírt.
A salátát konzerv babból készítem, jól átmosom vízzel, majd öntetnek citromlevet, olivaolajat, sót, fokhagymát, petrezselymet használok.
A fasírt is tepsiben sült, úgy mint a "töltelék", vagyis egyben sütöttem. Egy hatalmas tököt lereszeltem, kaprot, vöröshagymát (kókuszzsíron pirítva), barna rizslisztet, sót, petrezselymet tettem hozzá, persze kinyomkodva a lereszelt tökből a vizet. Összekevertem a hozzávalókat, olajjal kikent tepsiben aranybarnára sütöttem.
Ma zöldbab főzeléket készítettem burgonyával, petrezselyemzölddel és napraforgó tejföllel.
Bogi ebben a melegben inkább szopizik, mint eszik, úgyhogy délben még nem sokat evett belőle, pedig finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése