2012. július 27., péntek

Még mindig érzelmileg megviselve a szopizás kényszerű befejezése miatt, de egyébként jól, napi 1x fejek még, Bogi segédletével:-) amit aztán két kortyolásra lehörpint a kicsi lány, kb. 70 ml anyatejet.
Jól tud enni, bár elöl nem rág, és puha ételeket kap.
Ma lecsót ettünk és ő is megette! Jobb étvágya lett, amióta nincsen szopizás napi 3-4x.
Apósom trükkjével készült a lecsó: 3-4 evőkanál barna cukrot tettem bele! Finom így, pikáns, igazán jó ötlet!
Rengeteg paprikát ( vagy 20 darabot, zöldet, pirosat, sárgát), 5-6 db paradicsomot 2 nagy fej vöröshagymán, 3-4 gerezd fokhagymán megfőztem, pici köménymaggal, pirospaprikával, 1 kis konzerv paradicsompürével, persze a hagymát kókuszzsíron pirítottam meg.Petrezselymet is aprítottam bele, fél marokkal, frisset.
Barna rizst főztem külön (1,5 bögre), majd összekevertem és még egy kicsit főztem. Apósom pont így készítette vasárnap, amikor várt minket a nyaralásból haza és Bogi nagyot evett belőle. Így vettem a bátorságot és ismét bejött:-) Most evett először lecsót életében, amit én készítettem, és jóízűen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése