2012. szeptember 14., péntek

Ma a reggeli kukoricetejes tejbedara volt, amibe zabpelyhet is szórtam, Boginak pedig kevertem hozzá őrölt mandulát. Áfonyalekvárral ettük:-) és elfogyott egy babatányérnyi.
Zalán hagymás-sült puliszkázott, amit aztán Bogi is megkóstolt, ill. ebédre előételnek megette a maradékot:-)
Az ebéd is finom volt, ami előtt a szokásos szőlő tízórai került sorra.
Nagy szemű fehérbabot főztem meg babérleveles-majorannás-sós vízben, majd készítettem hozzá egy pörköltös alapot jó sok hagymával, sárgarépával, zellerrel, vegetával, köménnyel, tárkonnyal, piros húsú paprikával. Aztán összeöntöttem és barna rizzsel ettük. Tejföl gyanánt Joya szójás főzőkrémet tettünk a babra, ki mennyit szeretett volna. És volt még hozzá vecsési nem ecetes uborka,amit Bogi nagyon szeret:-)
Most sül a kenyér, uzsonnára vagy vacsorára lesz padlizsánkrém hozzá és aki szeretne, annak főtt tojás, paradicsom, és ecet nélküli torma (SPAR).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése