2013. április 10., szerda

Mostanában egyre többször látunk mókusokat, a hétvégén Gödöllőn a Palotakertben, ma meg a patakparton Szentendrén, a piacról hazafelé jövet! Nagy örömet jelentenek számunkra ezek a fürge kis állatok!
Mi is odáig vagyunk a manduláért, reméljük a mókusok is:-) Minden nap eszegetünk 3-6 szemet, már Bogi is elrágcsálja, mint egy kismókus:-)

Tegnap és ma csicseriborsós napunk van. Tudjátok, az a jól bevált paradicsomos csicseris ragu, amit nagyon szeretünk, sok fokhagymával, hagymával, bazsalikommal no és barna rizzsel!

Hummuszt is készítettem, ha már csicseriborsó volt itthon, így: éjjelre áztattam, 1 órán át főztem majorannával, babérlevéllel a cs.borsót, amiből kb. 1 bögrényit használtam hummusznak, aztán citromlével (kb. fél), 2-3 gerezd fokhagymával, 2-3 ek olivaolajjal, himaláya sóval, és kb. 3 ek őrölt szezámmaggal turmixoltam össze, Boginak nem ízlett, nekünk igen:-)

Reggelire pedig ma éppen köleskása volt datolyával édesítve és Hulala tejszínhabbal, mákkal és meggyel, de pl. tegnap a kukoricakása lepény (puliszka wokban kókuszzsíros hagymán sütve) volt a terítéken.

A hétvégén Anyósom csodafinom teljes kiőrlésű kenyerét ette boldogan Bogi és rá a hőn szeretett babos zakuszkát:-)

Persze evett rakott káposztát is, gombával, ebből a rizs ízlett a káposztával, a gombát még sosem ette meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése