2012. december 11., kedd

Tegnap a nagy sikerre való tekintettel ismét töltött paprikát készítettem, paradicsomos mártással.
A recept november 21-én került fel, amikor az első nagy sikert aratta:-) ez az egytálétel.
A mártást képzeljétek hozzá:-)

Régen írtam a blog főszereplőjéről, a 14-én két és fél éves Bogiról. Egyre több verset és éneket mondogat, énekelget, és mindent mond, egyre tisztábban és érthetőbben. Esténként elalvásnál mindig megkérdezget, hogy "Anyuci, mi újság?" Semmi különös?" hát majd megeszem:-)
Mostanában sokszor játszik boltosat, postásat, kicsit régebben inkább ő volt a fodrásznéni, ill. a doktor néni. Rengeteget mesélünk (szinte kívülről tudja az Anna, Peti, Gergő meséket, Bogyó és Babócás történeteket) szeret szánkózni ebben a kezdődő télben.
Öröm vele az élet és boldog vagyok, hogy a GYES-t választottam Boginak és magunknak a munkahelyem helyett (amit szintén szeretek, de azért annyira nem mint a kislányunkat:-). Istennek és a családunknak hála azért (sok hazait kapunk:-), hogy anyagilag is éppen kijövünk, noha a férjem sem keres sokat. Reméljük lesz Boginak testvérkéje a jövő évben és akkor még tovább maradhatunk együtt.
Természetesen Boglárka társaság igényére is van gondunk, kis barátaival Ritával és Marcival igyekszünk napi rendszerességgel együtt sétálni, néha egymást is meglátogatni. Néha-néha pedig zenebölcsibe is eljutunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése