2012. október 15., hétfő

A lencsehurka jól sikerült:-) Azért merem ezt írni, mert rajtunk kívül mások is megkóstolták és ők is ezt mondták.
A recept: kb. 1, 5 bögre barna rizs, majdnem fél kg lencse hagymás alapon fűszerekkel (majoranna, babérlevél, vegeta, só) elkészítve képezik az alapját és a tofuból készített tejföl (egy kocka natur tofu, víz, oliva olaj, só, pici citromlé és mindez összeturmixolva). Egy nagy tálban összekevertem ezt a 3 alkotóelemet majd kókuszzsírral kikent tepsibe tettem, és a tetejére hagytam jó sok tejfölt kevés pirospaprikával keverve.
40-45 percig sült 240 fokon.
Hagytam ki egy kevés lencsét és rizst Bogi kedvvért külön, és igazam volt, külön szívesebben ette mint összesütve.
A céklát meg csak egyszerűen alufóliába téve héj nélkül megsütöttem, majd felkarikáztam és Bogi magában nagyon ette, mi még tettünk rá öntetnek citromlevet, Joya szójakrémet és köménymagot, de a torma is elő volt készítve:-) Spar-os ecet nélküli.

Vasárnap és ma zellerkrémlevest ettünk, nagyon szeretjük, Bogi is, recept március elején.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése