2012. június 17., vasárnap

Akadozik a blogírás. Igazából az a problémám, hogy sorra ismétlődnek az ételek, a receptek, mert ugye ez már a 4. hónap, 3800 megtekintéssel. Köszönöm!
Az elmúlt napokban is szinte csak ismételni tudtam volna magamat. (Zellerkrémleves, rakott kelbimbó, zöldbableves, barna rizs borsópörkölttel, stb.. volt terítéken.)
Így elhatároztam, hogy mostantól fogva csak az új recepteket írom le.

Pénteken készítettem kaporszószt, életemben először:-) Jó sok hagymát pirítottam három csokor kapor alá, rizstejszínt használtam a sűrítésre, kevés citrommal, sóval ízesítettem. Finom lett:-)
Petrezselymes újkrumplival ettük.

Ma spenótot ettünk tésztával. Reggelire pedig sült puliszkát sok paradicsommal, Boglárka is, ráadásul jóízűen:-), valószínűleg azért fogyott szépen, mert nem tettem mást az asztalra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése