2012. június 19., kedd

Békés megyei rokonainknak köszönhetjük, hogy sok paprika van itthon és hatalmas méretű cukkinik:-)
Így lecsót ettünk barna rizzsel ebédre, vacsorára pedig cukkinis "lepényt", Boginak is ízlett.
Így készült: egy tök méretű cukkinit lereszeltem nagy lyukú reszelőn, pár darab pici újkrumplit is ugyanígy, besóztam, vegetáztam, majd a levét kinyomtam, leöntöttem. Szerecsendiót, friss petrezselymet, kevés fokhagymát és vöröshagymát tettem hozzá és kukoricalisztet. Teflonos serpenyőben olaj nélkül aranybarnára sütöttem, forgattam. Kicsit szétesős lett, de azért élvezhető.

2 megjegyzés:

  1. Orolt lenmag, vizbe aztatva lesz a megoldas a szetesesre:) Hasonlo receptet talaltam Nagy Zsuzsanal, ma beszkennelem neked. Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Magdi! Igen, aznap este átgondolva a napot, beleértve a főzést is:-) erre jutottam én is, hogy már megint a lenmagpelyhet hagytam ki belőle, pedig többször is ajánlottad már... Remélem legközelebb nem marad ki!

    VálaszTörlés