2012. június 21., csütörtök

Bogi a héten kicsit náthás, másodszor életében. Így az étvágya sem az igazi.
Minden reggel szopizással kezdi a napot, aztán ma reggelire kukoricatejes tejbedarát evett, csak magában, pedig volt hozzá gyümölcs is, sárgadinnye, de nem kellett neki.
Almát tízóraizott, és egy kevés grahamlisztes burgonyás pogácsát, amiről még március elején írtam.
Ebédre durum orsó tészta volt cukkinis-paradicsomos szósszal, ebből eszegetett. Majd szopizott és még mindig alszik.
A szósz így készült: ismét egy tök méretű cukkini esett áldozatul:-), belsejét kikapartam, héjától megszabadítottam, kockákra vágtam.
Rengeteg fokhagymát (6 nagy gerezd), 1 vöröshagymát kókuszzsíron megpirítottam, rátettem a fűszereket (vegeta, majoranna, kömény, só) és a cukkinit, kevés vizen megpároltam, majd fél doboz paradicsompürét (kb. 3 dl-t) öntöttem hozzá, bazsalikommal, oragánóval, citromlével, barna cukorral ízesítettem tovább. Zalán barna rizzsel, mi most tésztával ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése