2012. november 6., kedd

Ma egy nagyon egyszerű, ám finom és tápláló ebédet készítettem többféle maradékból.
Tegnapról főtt barna rizs maradt fél-1 pohárnyi, füstölt tofu volt még a hűtőben, illetve kaptunk ajándékba egy karfiolt.
Így "rakott karfiol" készült ebédre.
A reggelink a szokásos hagymás sült puliszka volt paradicsommal, paprikával, almás teával ez esetben.
Az ebéd pedig így készült: megfőztem a rózsáira szedett karfiolt natur vegetával, köménnyel, sóval. Egy doboz Joya szójás főzőkrémet összekevertem egy kis fej apróra vágott lila hagymával és a lereszelt füstölt tofuval, pici sóval. Majd ezt az öntetet a karfiolhoz kevertem, végül még a barna rizst is hozzáadtam, mert láttam, hogy itt rétegezésre nem lesz lehetőség, egynapos ebéd lesz a mai.
Kókuszzsírral kikent tepsibe tettem és egy órán át sütöttem 240 fokon. Bogi is nagyot evett belőle, persze már az előkészítésnél is végigkóstolta az összetevőket így nyilatkozva: "Finom":-)
Sajnos lefényképezni sem maradt időm, úgy elfogyott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése