2012. november 2., péntek

Elkészült a sárgaborsófőzelék:-) Bogi míg ette többször elmondta, hogy finom, jó:-)
Így készült: fél kg sárgaborsót éjszakára beáztattam, sok sárgarépát (3-4 nagy szál), egy nagy burgonyát, 1 közepes fehérrépát felkockáztam, karikáztam, vagy 8-10 gerezd fokhagymát megpirítottam egy fél vöröshagymával kókuszzsíron, vegetát, köményt, sót tettem hozzá, rászórtam a barna rizslisztet (rántást készítettem), beletettem a zöldséget egy kevés vízzel, kicsit főztem, majd rátettem a sárgaborsót, épp annyi vízzel, hogy ellepje és megfőztem kb. fél órán át.
Egy nagy vöröshagymát kókuszzsíron pirítottam, majd kevés vízzel felöntöttem, pirospaprikát, sót, köményt tettem hozzá és ez lett a feltét. "Vöröshagymapörkölt"
Sütöttem friss házi kenyeret (recept még márciusban) és ezt is ettünk hozzá. Teljes értékű (fehérje szempontjából is) ebéd lett és tényleg finom. Zalán hajdinával ette (gluténmentes).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése