2012. november 8., csütörtök

Tegnapról maradt szójatej, így reggel ezzel főztem a zabkását. Zalán gluténérzékenysége miatt elfelejtettük a zabpelyhet, pedig van itthon. És már igencsak jól esett egy édes reggeli Boginak és nekem is.
Így készült: kb. fél liter szójatejben megfőztem a zabpelyhet és tettem hozzá egy kevés búzadarát is, hogy Boginak ismerős legyen az íz. Kevés fahéjat is szórtam bele.
Készítettem egy kis karoböntetet, most csak forró vízzel és barna cukorral jó sűrűre, ezt csorgattuk a kására és tettünk még rá házi baracklekvárt is. Nagyon finom lett, el is fogyott hamar, kép sem készülhetett róla:-(
Körtét, mandarint is ettünk hozzá, de ezt inkább én, Bogi tízóraira körtézett a patakparti játszótéren.
Ebédre a tegnapi borsó volt tojásos omlettnek elkészítve (Boginak tojás nélkül) és barna rizs, és "elkészült" a mungóbabcsíra". Bogi evett még egy főtt tojást hozzá, de csak a fehérjét. Havonta kb. 2 db tojásnak a fehérjéjét eszi meg, igyekszünk házi tojást venni, illetve inkább kapjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése