2012. november 29., csütörtök

Sajnos Boglárka harmadik napja náthás. Láz nincsen, nem is köhög, de az orra sokat folyt az első 2 napon. Mára már kevesebbet és az éjszaka is jobban telt mint az előzőek. Aranyos, mert mondja, hogy beteg, náthás vagyok, és teát kérek (nála a tea a betegséggel jár együtt, egyébként vizet szokott inni).  Csipkebogyótea vagy almás-fahéjas tea mézzel, és kap külön kanálban is mézet, erre csepegtetem a Cebion cseppet (C-vitamin babáknak).
A hátát is kenegetem eukaliptuszos hátbalzsammal, biztos ami biztos:-)
A Sterimart nem szereti, de egyszer-kétszer be kellett vetnünk, jó szolgálatot tett.
És Boglárka ügyesen fúj orrot, így nem kell leszívnunk a váladékot, az orrszívónkat talán ha 2-3 x használtuk eddig, az elmúlt 2,5 évben.
Így aztán diétás ebédet ettünk tegnap, burgonyapürét almamártással, és ebből is keveset. Ma almakompótot evett többet Bogi és Édesanyámtól kaptunk sütőtökkrémlevest, ezt ette szívesen.
Még a nátha előtt nagyon finom fejtett bab pörköltöt főztem (hagymás-fokhagymás, babérleveles, majorannás, vegetás) és barna rizst, sokat megevett belőle Bogi is.
Mandarint, almát amikor csak kívánja kap, de most nem erőltetem az evést, hadd gyógyuljon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése