2013. március 12., kedd

A répatorta a www.nosalty.hu mandulás répatorta receptje, egyelőre nem vegánosítottam.
Tojás helyett lehetne lenmagpelyhet vízbe áztatás után beletenni, sütőpor helyett foszfátmentes sütőport.
A recept:
4 tojás, 20 dkg barna cukor, 2 dl kókuszzsír (olaj), 30 dkg barna rizsliszt (gluténmentesítettem), 10 dkg mandula őrölve, 1 cs van. cukor, 1 cs sütőpor, 1 kk őrölt fahéj (én éppen mézes fűszerkeveréket tettem bele), 40 sárgarépa nyersen, reszelve , 5 dkg mazsola, késhegynyi só, sütés 60 perc.
Finom:-)

A B12-vitamin pótlásáról még szeretnék írni, egyelőre Bogival az ölemben csak annyit írok, hogy november 15-én már írtam arról, hogy mi Bogival milyen tablettát szedünk.


1 megjegyzés:

  1. Szia Orsi nagyon tetszik a blogod rendszeres olvasoja vagyok miota én is babát várok:) az érdekelne hogy védönöként mi a véleményed a vedöoltásokról és ti adattatok-e Boginak?

    VálaszTörlés