2013. március 1., péntek

Ma reggel növényi tejszínhabos köleskását reggeliztünk, őrölt mandulával, meggykompóttal, szépen fogyott!
Ebédre "lencsehurka" készült párolt lilakáposztával, nos, a káposzta nagyon ízlett, a lencse kevésbé!
Így készült: fél kg lencsét hagymás-fokhagymás alapon megfőztem, majorannával, köménnyel, reform vegetával, babérlevéllel, himalája sóval. 2 bögre barna rizst főztem mellé és készítettem egy tofutejfölt (tofu, víz, citromlé, só, pirospaprika).
Mindezt összekevertem és egy hatalmas tepsiben összesütöttem. A párolt lilakáposztával ízletes főétel!

A héten a spenótos tészta pirított tofukockával nagyon "ment", vacsorára is megevett belőle Bogi egy nagy tányérral! A spenót barna rizsliszttel és kukoricatejjel készült.

Sütöttem pizzát is, régebben képpel együtt feltettem (október 11. csütörtök), ez is ízlett neki, és különös, hogy főleg Apa kukoricakása alapú pizzáját ette szívesen Bogus-babus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése