2013. március 18., hétfő


Örömmel értesítünk, hogy webáruházunk (www. bioparna.kisbolt24.hu) megnyitotta kapuit! Kellemes böngészést kívánunk:
                                                    Orsi és Zalán és Boglárka

Kedves Barátunk!
Úgy látszik, még mindig itt van a téli álom ideje, a mackók is maradnak még egy darabig a barlangjukban. Erről jut eszembe, láttál már tavasszal karikás szemű mackót?!
Komoly kutatók rájöttek, hogy a mackók miért alszanak jobban, mint Te vagy én. Kíváncsi lettél? Laughing Elárulom: a párna teszi! Nagy termetű barátaink mackónemzedékek óta tönkölypelyva párnán alszanak! Megdöbbentél, ugye? Hát, én is!
Amikor ezt megtudtam, nem volt mit tennem, beszereztem egy ilyen párnát. Rá kellett jönnöm: a mackók tudnak valamit! Hogy mennyire okosak ezek a medvék? Mi a titka a tönkölypárnáknak?
Egészséges gerinctartást, szinte felülmúlhatatlan kényelmet, így pihentető alvást biztosít.
Elfelejtheted a fejfájást, sok esetben a migrént is, mivel a pelyva kovasav tartalma fájdalomcsökkentő, nyugtató hatású.
Nem fülled be, rendkívül jól átszellőzik.
Nem vált ki allergiát, nem telepszik meg benne az atka.
Tartós, mert kivételes tulajdonságait hosszú évek múltán sem veszíti el.

Gondoltad volna, hogy a tönköly párnák fagyasztva hűtőpárnaként funkcionálnak? Nem lesz jeges hideg és hosszú ideig képes hűteni. Ezek miatt kiválóan használható gyulladáscsökkentésre, lázcsillapításra, sérülésekre, stb.
Sütőben vagy mikróban felmelegítve melegítőpárnaként használhatod, nem égető érzés és hosszasan engedi ki a meleget. Hatékonyan enyhíti vagy akár megszünteti a hát- és nyakfájást, fejfájást, migrént, alvászavarokat, hasi- és egyéb görcsöket, izom és ízületi fájdalmakat.


Hosszú, édes teleket aludtam át már én is tönköly párnámmal.
Mit szeretek benne a legjobban? Nem melegszik át, nem süpped be, kiválóan szellőzik és ami a legfontosabb: reggel könnyű fejjel ébredek és úgy érzem magam, mintha tönkölymező mellett szundítottam volna... (Zalán mackó:-))
Már csak egy fogós kérdés maradt... a mackóknak ki a beszállítójuk? A www.bioparna.kisbolt24.hu !
Lassan ébrednek a mackók és sor lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése