2012. május 14., hétfő

Bogi ma reggelire kukoricapelyhet evett kukoricatejben, banánnal. Természetesen előtte szopizott, így nem fogyott nagy mennyiség.
Ebédre karfiol levest készítettem. Rég ettünk karfiolt, pedig mindhárman szeretjük. Ma igen jólesett.
Egy kis fej karfiolt, 2 közepes burgonyát és 4-5 szál sárgarépát köménnyel, sóval, natur vegetával, majorannával és egy fél fej hagymával megfőztem annyi vízben, hogy éppen ellepje. Kevés kókuszzsírt (kb. 1 kk) is tettem hozzá. Végük friss petrezselymet szórtam bele, már miután lekapcsoltam a "lángot".

Másodiknak mi paprikás krumplit ettünk, Bogi ezt tésztával kapta (krumplis tészta) mivel a burgonyát magában nem szereti.
Teljesen hagyományosan készítettem, a végén ebben is tettem petrezselymet. Friss fejes salátát ettünk hozzá, kis újhagymával, citromos-oragánós öntettel. (citrom, barna cukor, só, oregánó, víz)

Kis nassinak az ebédek után mostanában (míg volt) datolyát ettünk, nagyon finomat:-) Bogi is 2-3 szemet megevett belőle alkalmanként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése