2012. május 18., péntek

Ma vöröslencséből készítettem pástétomot, így: kb. 2 dl v.lencsét 1-2 órára beáztattam, hagymát pároltam vizen (elfogyott a kókuszzsír), vegetát, majorannát, sót, köményt  tettem hozzá és pillanatok alatt puhára pároltam a lencsét. Mivel kicsit elsóztam, 2 szál sárgarépát 2 gerezd fokhagymával megpároltam só nélkül és ezt is hozzá tettem, összeturmixoltam. Bogi barna rizzsel ette, mert nem bírta megvárni, hogy elkészüljön délre a paradicsomos káposzta főzelék:-) Lehet borsikafűvel is készíteni, úgy is nagyon finom a lencse.

A paradicsomos káposztafőzelék 2 kisebb fej káposztából készült, hagymával, köménnyel, majorannával, sóval megfőztem az apróra vágott káposztát, majd fél l paradicsomsűrítményt tettem hozzá, oregánót, bazsalikomot, fél citrom elvét, barna cukrot és férjem kedvéért gluténmentesen sűrítettem, kukoricakeményítővel. Azért lisztes rántással finomabb.
Vöröslencse pástétomos kenyeret ettünk hozzá, nem volt időm fasírtokat készíteni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése