2012. május 4., péntek

Ma volt már 4 szopizás, nem is bírom számolni:-) Reggelire házi kenyérből mézes pirítós, aszalt fekete ribizlivel került az asztalra meg egy kevés mandarin. Csak fél szelet kenyér fogyott, na de előtte volt már 2 szopi.
Tízóraira séta közben almát evett Bogi a kis pajtásával, Ritával, az almát is tőlük kaptuk, mert én most csak vizet vittem a sétára.
Ebédre burgonya pürét ettünk paradicsomos-babos-fűszeres szósszal. Ebből egy tányérnyi fogyott.
Most alszik a lelkem, és persze előtte szopizott is.
A püré csak kókuszzsírt tartalmaz most a burgonya, só mellett, a kukoricatejporunk elfogyott. Volt itthon egy paradicsomos babkonzerv meg egy literes pari lé, ez alá hagymát pirítottam kókuszzsíron, bazsalikommal, oragánóval és barna cukorral ízesítettem, kukoricakeményítővel sűrítettem. Egész jó lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése