2012. május 27., vasárnap

Nézzük, miket is ettünk mostanában Bogival. Így hó végén "rém egyszerű" ételeket.
Neki lencsefőzeléket készítettem, kis barna lisztes rántással, olaj nélkül, nekünk lencsesalátát.
A babérleveles, majorannás főtt lencséhez friss petrezselymet, citromlevet, olivaolajat, újhagymát, sót tettem.
Nagyon szeretjük, Bogi nem, így ő a főzeléket ette a kedvenc barna rizzsel. Így a kis vegán babánk ismét teljes értékű fehérjéhez jutott egy szerény ebéd keretei között. Egyébként sem kell félteni, mert a napi 4 szopi mindig meg van:-)
Ma sütőtökkrémlevest és krumplis tésztát ettünk, legalábbis Bogi és én, Zalán hajdinát kapott.
Sajnos Boglárka ki nem állhatja a sütőtököt, így 1-2 kanál után áttért a tésztára, amihez friss paradicsomot kapott.
A krémlevesbe most sütőtököt, burgonyát, vöröshagymát és fűszereket (só, borsikafű, szerecsendió) tettem. Majd turmixoltam, nem volt itthon Joya főzőkrém, így is finom lett, legalábbis szerintünk:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése