2012. augusztus 6., hétfő

Ebben a hőségben semmi étvágya nincs a kicsi lánynak. Folyadékot sokat iszik, vizet, kukoricatejet, anyatejet lefejve, vaníliás szójatejet, de enni alig eszik.
A rizs még most is szóba jöhet, de már a zöldborsó sem kell hozzá, esetleg a kukorica. Gyümölcsök közül is csak a görögdinnye, és néha a banán csúszik, nem is értem miért nem fogy az otthoni finom őszibarack, a puha szilva?
Ma kölest főztem cukkinis-burgonyás pörkölttel (összekeverve) ezt meg sem kóstolta.
Pedig egész finom lett, így készült: 3 bögre vízben főztem meg az egy bögre kölest (forrásban lévő vízbe tettem, picit főztem, majd lezártam és puhult a saját gőzében), egy nagy cukkinit (tök méret), 2 nagy burgonyát, 1 fej v.hagymát és 3 gerezd foghagymát használtam a pörkölthöz, amit pirospaprikával, majorannával ízesítettem. Végül összekevertem a kölest a pörkölttel. Tofukockákat is lehet hozzá pl. wokkozni, ezt majd holnap, most jutott eszembe. Mivel sok lett belőle, holnap is ez lesz az ebéd, gyanítom, hogy Boginak külön főzök, majd pl. spenótot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése