2012. augusztus 8., szerda

Két-három napja Boglárkának nem jut eszébe az anyatej. Gondolkodom azon, hogy az elválasztás után hogyan vigyünk be a szervezetébe elegendő fehérjét, B12-vitamint.
Helyesebben együtt gondolkodunk Zalánnal.
Tegnap és ma is kiválóan bejött Boginál a fejtett bab. Nagy örömünkre:-)
Csak babérleveles (firenzei), majorannás, sós vízben főztem meg a babot, mert rájöttem, hogy Boginak annál jobban ízlik, minél egyszerűbb a konyhatechnikai eljárás:-)
Ebédre 2-3 tányérral evett meg belőle (jó kis fehérjebomba:-)) persze barna rizzsel, aminek szintén örülök!
Még vacsorára is csipegetett és ma ebédre is a színes durum tésztához, amit most sóskával tálaltam.
Sóskából egy kanállal evett, majd félretolta:-(((( pedig finom lett!
Kevés vöröshagymát pároltam alá és Joya szójás főzőkrémmel készítettem, barna cukorral. sóval.
Zalánnak ízlett, pedig ő sem sóskabarát:-)
A B12-vitamin bevitelére a joghurtot szemeltük ki, egyelőre mostanában az sem fogy Boginál, egyáltalán nem kér ilyesmit. Ha végképp nem megy máshogy, akkor ő is kap Sunlife B-komplex rágótablettát (csokis ízű, DM-ben kapható).
Minden esetre ma találtam a konyhaszekrényben Sinlac port (rizs+szentjánoskenyérmag őrlemény), és azzal készítettem el reggelire a kukoricatejes tejbedarát, no meg darált mandulával, hogy vas is jusson Bogiba:-) Evett is belőle elég rendesen. (A Sinlac tartalmaz B12-vitamint, vasat, kalciumot, stb.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése