2012. augusztus 22., szerda

Ma nem volt nagy reggelizés, mert fél 7-kor elkövettem azt a hibát, hogy adtam Boginak másfél deci natur szójatejet (Alpro). Nagyon itta, és egy órával később persze még nem volt éhes. Csupán érdekes módon tojásfehérjét evett főtt tojásból, Zalán reggelijéből. Életében először ette meg, és mivel ismert helyről származik (rokonság) így nyugodtan hagytam, hogy falatozzon belőle. Talán egy-két katona kenyér is lecsúszott.
Tegnap sok szőlőt evett, nagyon szereti. A dinnye mellett még a feketeszeder megy, aminek nagyon örülök.
Nem írtam azt sem, hogy az elmúlt napokban sok spenótot evett krumplival és rizst rántott padlizsánnal (Édesanyámtól kapta az utóbbit). Azt látom rajta, hogy azt szereti, amiben sok a fehérje és ami zsiradékban gazdag. (hmmmm.... az anyatej is valami ilyesmi volt még nem is olyan rég:-))
Figyelek arra, hogy mindig legyen az asztalon Boginak szánt őrölt mandula és egyéb őrölt olajos mag. Amikor megkívánja, pár kanállal meg is eszik belőle, ezt rá bízom, nem erőltetem.
Természetesen ha kihagy napokat, akkor belekeverem az ételeibe:-)
Az anyatej elhagyása óta a szója is "felértékelődött". Van, hogy naturan eszik tofut kockára vágva, vagy tofutejfölös az étel (mint ma pl. a rakott burgonya), és tegnap vettem szójatejet, de ez ritka, mert számunkra drága. Illetve Magdiék jártak Romániában és hoztak onnan szója alapú pástétomokat, különféle ízesítésben, ízfokozók nélkül, és azt is szereti mostanában uzsonnára, vacsorára kenyérre kenve. Néha nekünk is jól esik, nem is beszélve arról, hogy csak leveszem az éléskamra polcáról, és nem én vagyok a gyártó:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése