2012. augusztus 21., kedd

Ettünk nemrég egy finom sós reggelit, amiről még nem írtam. Cukkini lepény néven kaptam a receptet Édesanyámtól.
Így készült: 2 db cukkinit nagy lyukú reszelőn lereszeltem, megsóztam. Póréhagymát, vöröshagymát, kevés fokhagymát pirítottam kókuszzsíron sok majorannával, natur vegetával, szerecsendióval, borsikafűvel és friss petrezselyemmel.
Összekevertem a kinyomkodott cukkinival, tettem hozzá 10-15 dkg barna rizslisztet, 1 tojást (szigorúan házi:-), sógorom szüleinek gazdálkodásából, ez elhagyható, nekünk viszont most volt itthon). Lenmagpelyhet is kevertem is hozzá, ettől szintén összeállósabb lesz a massza, mint a tojástól.
Lepénykéket formáztam belőle és kisütöttem.
Végül egy kevés natur tofuból, vízből és sóból, fokhagymából mártogatóst készítettem hozzá. Igazán pikánssá tette:-)
Boglárkának is ízlett!


1 megjegyzés:

  1. Hasonlót szoktam, de reszelt sárgarépát is rakok bele. Kínában pedig reszelt jégcsapretek, sárgarépa és cukkinikeverék, ötfűszer keverékkel ízesítve.. hűű,nagyon finom!

    VálaszTörlés