2012. augusztus 24., péntek

Ma reggel Boglárka házi kenyérből pirítóst (mézest,házi lekvárost) evett gyümölcsökkel. Egy banán és némi szőlő fogyott. Kb. 1 dl kukoricatejet ivott hozzá.
Nem is volt éhes ebédig. Délelőtt sok vizet ivott és nagyokat játszottunk a játszótéren. Reggel, míg én főztem, addig Apával egy kis biciklizésre is futotta a városban (ügyintéző körút).
Ebédre egy tányér barna rizs friss petrezselyemzölddel és 2-3 karika rántott padlizsánt evett ecet nélkül eltett csemege uborkával. Mondhatom nagyon ízlett neki:-)
Ebéd után házi szederszörpből ivott meg egy nagy pohárral.
Uzsonnára gyümölcsöt kap majd, azt hiszem a szőlő lesz a "nyerő", majd vacsorára készítettem olyan padlizsánkrémet mint kb. egy hete, amit nagyon evett, gondolom most is megeszi kenyérrel,zöldséggel.
Ma a rántott padlizsán teljesen hagyományosan készült, mert még mindig van itthon házi tojás. Csak a tojásba apróra vágott fokhagymát tettem, 1 gerezddel és natur vegetát, így ízletesebb lett.
Végül olajjal kikent tepsiben sütöttem ki a padlizsánt, a tetejére is tettem kevés olajat, 1x forgattam, összesen kb. 40 percet sült 200-240 fokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése